Amikor találkozunk egy partnerrel, hogy megvitassuk a digitális marketing stratégiájukat, általában azt mondják, hogy két dologra van szükségük –több leadre és több értékesítésre.
Nagyon jó stratégiát tudunk tanácsolni, hogy mindkettőt sikeresen növelhesse.
VÁGJUNK BELE!Időt szentelünk a vállalkozások és az ügyfelek megértésére, majd összeállítunk egy olyan összehangolt marketing stratégiát, amely figyelemre méltó eredményeket hozhat.
Gondoskodnia kell arról, hogy értékesítési csatornája továbbra is erős maradjon. Tapasztalt csapatunk végigvezeti Önt a termékek és szolgáltatások tudatosításának folyamatán, így nagyobb a valószínűsége annak, hogy az érdeklődők vásárlókká válnak.
Használja ki az exponenciálisan növekvő ügyfélszámot, miközben üzleti növekedését technológiailag fejlett értékesítési és marketing automatizálási technikákkal kezeli.
Segítünk Önnek optimalizálni marketing és értékesítési csatornáit erőteljes közösségi média jelenléttel, vonzó tartalommal, erőteljes márkaüzenetekkel, vonzó e-mailes tájékoztatással és még sok más eszköz segítségével.
Már rég elmúlt a hideghívások időszaka. A minőségi leadek megszerzése és ügyfelekké alakítása szakértelmet igényel. Vessen egy pillantást ezekre a leadgenerálási statisztikákra:
Olyan technikákkal, mint a versenytárselemzés, a személyes fejlesztés, a tartalommarketing és a különféle hirdetési taktikák, csapatunk segíthet abban, hogy több ügyfelet és értékesítést szerezzen vállalkozása számára.
Ha tudja, ki ellen versenyez, egyenlő versenyfeltételekre tesz szert. Az átfogó elemzés betekintést nyújt üzleti versenytársainak erősségeibe és gyengeségeibe. Segíthetünk sikerre vinni az üzletét az átfogó piacfelméréssel és versenyelemzéssel.
A tartalom akkor a leghatékonyabb, ha azt történetként mutatja be; egy történet egy adott közönség számára, a vevő útjának megfelelő szakaszában. Segíthetünk az Ön tartalmát egy személyes történetté alakítani, amelyet az emberek megszeretnek.
A hideghívás, a reklámcélú levelek és az általános e-mailezés már a múlté. A mai hatékony marketingstratégiák egyrészt lehetővé teszik a leendő ügyfelek számára, hogy közvetlen módon megtalálják az Ön cégét, másrészt Ön érdekes tartalmat kínálhat a vevőnek a vásárlás bármely szakaszában.
A legtöbb vállalat nem veszi észre, hogy a közösségi média része jelen korunk vásárlói útvonalának. Ha potenciális ügyfelei közösségi médiában vannak, segítünk egy integrált kommunikációs stratégia és közösségi kampány létrehozásában, hogy kapcsolatba lépjen vásárlói közönségével.
A social selling: személyes értékesítés a közösségi médián keresztül.
Ma már az elköteleződés döntési folyamatának 70-85%-a lezajlik, mielőtt bárkivel az adott cégtől (értékesítő, kapcsolattartó, toborzó-kiválasztó) felvennénk a kapcsolatot.
A különböző közösségi média platformok egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy az elköteleződési folyamat pont ezen mérvadó fázisában befolyásoljuk a potenciális döntéshozókat, vásárlókat, munkavállalókat, partnereket, hogy később számunkra kedvező vásárlási döntést hozzanak meg.
Képzésünkön megtaníthatjuk Önt és értékesítő csapatát ezen hatékony értékesítési technika elsajátítására.
A fizetett hirdetési stratégia lehetővé teszi, hogy azonnal kapcsolatba lépjen azokkal az emberekkel, akik keresik az Ön termékeit vagy szolgáltatását. Azzal, hogy alaposabban nyomon követheti a marketingtevékenységet, a fizetett hirdetések lehetővé teszik a célzott ügyfelek elérését több dimenzió, többek között eszköz, idő és hely alapján.
Legyen megtalálható a potenciális ügyfelek számára és építsen ki bennük márkatudatosságot.
Tegye a vásárlóit hűségessé a márkája iránt - legyenek a rajongói.
Alakítsa webhelyét leadszerző gépezetté vállalkozása számára.
Adja meg elérhetőségét, hogy az egyik WSI digitális marketing szakértőnk fel tudja keresni egy Önnek megfelelő időpontban egy gyors egyeztetésre.
Várjuk a beszélgetést!
91 Skyway Avenue, Suite 104
Etobicoke, ON, Canada
M9W 6R5
Phone: 905.678.7588
Fax: 905.678.7242
Email: contact@wsiworld.com
© 2020-2025 WSI. Minden jog fenntartva. A WSI ICE és a WSI IM a RAM bejegyzett védjegyei.
Adatvédelmi és süti Irányelvek.
Minden WSI franchise független tulajdonban lévő és üzemeltetett vállalkozás.
Den har samma információk tárolása a WSI-ből és a színes színekből, amelyek a digitális jelölőnégyzetekkel foglalkoznak, és a férfiak információkat tartalmazzák a régióban.