Facebook hirdetések

Világszerte több milliárd felhasználójával a Facebook nem az a közösségi média platform, amelyet kihagyhat stratégiájából. Segítünk Facebook hirdetési beállításaiban, hogy hűséges ügyfélkapcsolatokat építhessen ki.

Woman connecting cellphone and laptop computer-1

Alakítson ki érdemi kapcsolatot célközönségével

Egy pontos és részletes célcsoport meghatározása biztosítja, hogy a márkája elérje a potenciális ügyfeleket. Alakítsa Facebook hirdetései stratégiáját érdeklődés, viselkedés, kapcsolatok, nyelvek, helyek - és még a versenytársa követői szerint is. Nincs más platform, amely ennyire megkönnyítené a minőségi közönség közvetlen elérését.

dashboard-screen-analytics

Mérje a hirdetéseiben rejlő erőt

A teljeskörű Facebook hirdetési stratégia kiemelten kezeli a befektetés megtérülését (ROI). Hozzáférhet a hirdetések elérési, elkötelezettségi, kattintási, konverziós és egyéb mutatóihoz. Vége a találgatásnak – érteni fogja, mi működik és mi nem.

HowToMakeMoneyByKeepingYourPromises1-Site

Irányítsa saját hirdetési kiadásait

Hirdetni a Facebookon meglehetősen költséghatékony. Alaposan kiválasztott, szűk célcsoportok révén a kattintások és a konverziók költsége alacsony. Ráadásul önállóan határozhatja meg a hirdetés élettartamát vagy napi költségkeretét, amelyet bármikor meg lehet növelni vagy csökkenteni, ha hirdetési stratégiáját változtatni szeretné.

Tudta?

Csak organikus elérésre építő marketingstratégia már nem életképes a Facebook üzleti oldalain. A napi 1 milliárd + felhasználóval rendelkező hálózatok erejének kihasználásához biztosítani kell a Facebook hirdetési stratégiájának fejlődését.

94%
A Facebook hirdetési bevételeinek 94% -a a mobilfelhasználóktól származik
74%
A Facebook-felhasználók 74% -a magas jövedelmű
37%
A Facebook hirdetési árai 6%-kal csökkentek 2019-ben, míg a hirdetések megjelenése 37% -kal nőtt
CPC
A Facebook-hirdetések átlagos kattintásonkénti költsége csupán 1,72 dollár

Mi nem csak Facebook-hirdetésekkel foglalkozunk

A Facebook-hirdetésekkel kapcsolatos előzetes kutatás és létrehozásuk csak elemei a digitális marketingstratégiának. Remek kezdet, de ha szeretné kiélvezni erőfeszítéseinek eredményeit, be kell építenie vásárlói személyiségeket (buyer persona) a digitális marketing stratégia minden aspektusába.

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Gyűjtsön olyan minőségi érdeklődőket, akik nagyobb valószínűséggel válnak az ügyfeleivé.

Márkaismertség növelés

Márkaismertség növelés

Legyen megtalálható a potenciális ügyfelek számára és erősítse márkatudatosságukat.

Növelje online ismertségét

Növelje online ismertségét

Tegye a vásárlóit hűségessé a márkája iránt - legyenek a rajongói.

Fejlesszen hatékony weboldalt

Fejlesszen hatékony weboldalt

Alakítsa webhelyét leadszerző gépezetté vállalkozása számára.

Vegye fel a kapcsolatot egyik WSI szakértőnkkel

Adja meg elérhetőségét, hogy az egyik WSI digitális marketing szakértőnk fel tudja keresni egy Önnek megfelelő időpontban egy gyors egyeztetésre.

Várjuk a beszélgetést!

Julio-Vieira-Profile-Picture
„A WSI-vel való partnerségünk során ígéretes új módszereket és eszközöket kaptunk a kezünkbe cégünk marketingjével kapcsolatban. Ma statisztikákkal és pontosabb adatokkal dolgozunk, és rájöttünk, hogy a digitális tér elengedhetetlen helyszín a Clinica da Mama számára, hogy egyre jobb helyet foglalhasson el a folyamatosan növekvő versenyben."
Julio Cesar Vieira dos Santos - Clinica da Mama, Tulajdonos.

Beszéljünk a Facebook-hirdetésekről

Bezárás WSI Close Icon

Látogatás: United States?

Lehet, hogy érdekel a fizetés

www.wsiworld.com

Den har samma információk tárolása a WSI-ből és a színes színekből, amelyek a digitális jelölőnégyzetekkel foglalkoznak, és a férfiak információkat tartalmazzák a régióban.

WSI in the World