Vásárlói célszemély profil kialakítása

Minden, amit a cége tesz – függetlenül attól, hogy az értékesítéssel, marketinggel, vagy a kínált termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos – a célközönségre kell szabni. Segítünk abban, hogy vásárlói célszemély profilokat alkosson.

persona-presentation

Tegye fel a megfelelő kérdéseket

Kezdje azzal, hogy összegzi az ideális vásárló részletes vonásait, jellemzőit. Mi érdekli őket? Milyen háttérrel, iskolai végzettséggel rendelkeznek? Mire van szükségük? Milyen kihívásokkal szembesülnek? A kérdésekre adott válaszok segítenek megismerni az ügyfeleit.

Smiling customer paying by credit card at the bakery

Elemezze az adatbázisát

Vizsgálja meg alaposan a jelenlegi és a múltbeli vásárlói információkat, hogy felfedezze a trendeket. Kövesse nyomon például azt, hogy miként lépnek kapcsolatba a vállalkozásával, mennyi időt vesz igénybe, hogy meghozzák a vásárlási döntést, és mennyi tartalmat fogyasztanak, mielőtt kapcsolatba lépnek Önnel.

Business people meeting and using digital tablet

Használja értékesítési csapatát

Konzultáljon az értékesítési csapatával a legértékesebb ügyfelek tulajdonságairól. Tudja meg, mi motiválja őket, mik a vágyaik, és kezdjen el dolgozni a két vagy három tipikus célszemély profil igényeinek kielégítésén.

Tudta?

Azok a vállalatok, amelyek már korán meghatározták a vásárlói célszemély profilokat, jelentős növekedést értek el a teljes marketingfolyamataik hatékonyságában. Néhány érdekes statisztika, amely rávilágít a vásárlói célszemély profilok fontosságára:

2-5x
A vásárlói célszemély profilozás használata 2-5-ször hatékonyabbá és könnyebben használhatóvá tette a weboldalt
2x
Azok a cégek, amelyek meghaladják a kitűzött árbevétel és leadszerzési céljaikat, kétszer nagyobb valószínűséggel alkalmaznak vásárlói célszemély profilozást
900%
A vásárlói célszemély profilozás használata 900%-kal megnöveli a weboldalon töltött időtartam hosszát!
7x
A kimagaslóan teljesítő szervezetek 7-szer nagyobb valószínűséggel frissítették vásárlói célszemély profiljaikat az elmúlt 6 hónapban

Többet nyújtunk a vásárlói célszemély profilozásnál

A vásárlói célszemély profilok körvonalazása csak egy része a digitális marketing stratégiának. Kiváló indulás, de ha eredményeket szeretne látni, be kell építenie a vásárlói célszemély profilokat a digitális marketingstratégia minden aspektusába.

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Gyűjtsön olyan minőségi érdeklődőket, akik nagyobb valószínűséggel válnak az ügyfeleivé.

Márkaismertség növelés

Márkaismertség növelés

Legyen megtalálható a potenciális ügyfelek számára és erősítse márkatudatosságukat.

Növelje online ismertségét

Növelje online ismertségét

Tegye a vásárlóit hűségessé a márkája iránt - legyenek a rajongói.

Fejlesszen hatékony weboldalt

Fejlesszen hatékony weboldalt

Alakítsa webhelyét leadszerző gépezetté vállalkozása számára.

Vegye fel a kapcsolatot az egyik WSI szakértőnkkel

Adja meg elérhetőségét, hogy az egyik WSI digitális marketing szakértőnk fel tudja keresni egy Önnek megfelelő időpontban egy gyors egyeztetésre.

Várjuk a beszélgetést!

Julio-Vieira-Profile-Picture
„A WSI-al való partnerségünk során új ígéretes módszereket használtak a cégünk értékesítésére. Ma statisztikákkal és pontosabb adatokkal dolgozunk, és rájöttünk, hogy a digitális tér alapvető fontosságú ahhoz, hogy a Clinica da Mama vezető pozícióba kerüljön az egyre telítettebb piacon."
Julio Cesar Vieira dos Santos - Clinica da Mama, Tulajdonos.

Beszéljünk a vásárlói célszemély profilokról

Bezárás WSI Close Icon

Látogatás: United States?

Lehet, hogy érdekel a fizetés

www.wsiworld.com

Den har samma információk tárolása a WSI-ből és a színes színekből, amelyek a digitális jelölőnégyzetekkel foglalkoznak, és a férfiak információkat tartalmazzák a régióban.

WSI in the World