Bezárás WSI Close Icon

Látogatás: ?

Lehet, hogy érdekel a fizetés

www.wsiworld.com

Den har samma információk tárolása a WSI-ből és a színes színekből, amelyek a digitális jelölőnégyzetekkel foglalkoznak, és a férfiak információkat tartalmazzák a régióban.

WSI in the World

Social Selling 

A Social Selling személyes értékesítést jelent a közösségi média segítségével. Két alkalmas képzésünk során megtanítjuk Önt és csapatát ezen hatékony, naprakész értékesítési technika elsajátítására.

browsing-web-woman

A fogyasztók a vásárlási folyamatot online kezdik meg

Ma már az elköteleződés döntési folyamatának 70-85%-a lezajlik, mielőtt bárkivel az adott cégtől (értékesítő, kapcsolattartó, toborzó-kiválasztó) felvennék a kapcsolatot – vagyis onnantól már csak árverseny áll fenn. A különböző közösségi média platformok egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy az elköteleződési folyamat pont ezen mérvadó fázisában befolyásoljuk a potenciális döntéshozókat, vásárlókat, munkavállalókat, partnereket, hogy később számunkra kedvező vásárlási döntést hozzanak meg. Ne hagyja veszni ezt az értékesítési lehetőséget – használja ki a közösségi média felületek adta lehetőséget az üzletszerzésre!

man-phone-call-office

Ha nem alkalmazkodik, lemaradhat

A mai értékesítőknek lépést kell tartaniuk az aktuális vásárlási trendekkel, és relevánsnak maradni a mai fogyasztók szemében. Ez azt jelenti, hogy egyszerre kell megmaradnia hagyományos értékesítési szakembernek (aki telefonon, e-mailben és hangpostán kommunikál), és egy professzionális közösségi media jelenléttel rendelkező véleményvezérnek.

A MEGOLDÁS

Social Selling képzés

Megtanítjuk az értékesítőknek, hogy hogyan tudnak értéket nyújtani a potenciális ügyfeleknek a vásárlási ciklus korai fázisában, illetve segítünk átalakítani az eladási módszerüket, hogy javuljon az értékesítési teljesítményük. Ha szeretne több információt megtudni, akkor görgessen lejjebb, és vegye fel velünk a kapcsolatot, és az egyik digitális marketing szakértőnk bővebb tájékoztatást nyújthat a Social Selling képzéssel kapcsolatban.

Tudta?

A közösségi média nem csupán egy időszakos teendő. A közösségi média platformjai mostantól szerves részét kell, hogy képezzék az üzleti működésének. Az alábbi néhány statisztika ezt támasztja alá:

54%
A közösségi média felhasználók 54%-a termék-, vagy szolgáltatások keresésére szolgáló böngészőként használja a felületet
37%
Ezen közösségi media böngészők 37%-a megnézte már a kiszemelt márka közösségi média profilját
71%
Azon felhasználók 71%-a, akik a közösségi media felületen pozitív tapasztalatot szereztek a márkáról, nagyobb valószínűséggel ajánlják a márkát barátaiknak és családtagjaiknak
49%
A felhasználók 49%-a állítja, hogy vásárlási döntésüket befolyásolják az influencer ajánlások

Többet nyújtunk a Social Sellingnél

A Social Selling technika kihasználása csak az egyik módja annak, hogy vállalkozása számára több ügyfelet és eladást szerezzen. Ha szeretné látni a digitális marketing tevékenységeinek eredményességét, össze kell kapcsolnia ezt más digitális marketing taktikákkal.

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Gyűjtsön olyan minőségi érdeklődőket, akik nagyobb valószínűséggel válnak az ügyfeleivé.

Márkaismertség növelés

Márkaismertség növelés

Legyen megtalálható a potenciális ügyfelek számára és erősítse márkatudatosságukat.

Növelje online ismertségét

Növelje online ismertségét

Tegye a vásárlóit hűségessé a márkája iránt - legyenek a rajongói.

Fejlesszen hatékony weboldalt

Fejlesszen hatékony weboldalt

Alakítsa webhelyét leadszerző gépezetté vállalkozása számára.

Vegye fel a kapcsolatot az egyik WSI szakértőnkkel

Adja meg elérhetőségét, hogy az egyik WSI digitális marketing szakértőnk fel tudja keresni egy Önnek megfelelő időpontban egy gyors egyeztetésre.

Várjuk a beszélgetést!

Mike-Chavez-Profile-Picture
“Nagyon jó volt a WSI-al való együttműködés, nagyon gördülékeny és profi. A WSI kiváló munkát végzett az online marketing tevékenységeimmel."
Mike Chavez - Mike Chavez Festészet, Tulajdonos.

Beszéljünk a Social Sellingről