Tartalommarketing

A tartalom akkor a leghatékonyabb, ha azt történetként mutatjuk be. Egy adott közönség számára, egy adott történet szükséges, a vásárlás útjának megfelelő szakaszában. Segíthetünk az Ön tartalmát egy személyes történetté alakítani, amelyet az emberek megszeretnek.

Female student texting from her cell phone at the university

Készítsen olyan tartalmat, amely a megfelelő emberekhez szól

Vállalkozása azért működik, mert van igény a térmékére, szolgáltatására. Készítsen olyan tartalmat, amely kifejezetten az ideális célközönséghez szól. Így nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a cégével.

www.wsiworld.comwp-contentuploads201904video-post-feature-image-1

Derítse ki, hogy milyen tartalmat vár a közönsége

Nem feltétlenül szöveges tartalmat kell készíteni. Ha valaki azt mondaná, hogy jó filmet akar nézni, akkor könyvet ajánlana neki? A történetet oly módon közvetítse, hogy az a célközönségéhez garantáltan elérjen.

Pensive businesswoman looking at a paper while working on her laptop at her desk

Készítsen magával ragadó tartalmat

Tudja, hogyan és miért teremt vállalkozása értéket az emberek számára. Ezzel az ismerettel olyan tartalmat hozhat létre, amely válaszokat ad a feltett kérdésekre. Közönsége olyan céggel akar kapcsolatba lépni, amely megérti az igényeit.

Tudta?

A történetmesélés nem egy olyan feladat, amivel ha épp van rá ideje, foglalkozik. A tartalommarketing hatékonyan működik, amit az alábbi néhány statisztika is alátámaszt:

3X
A tartalommarketing háromszor több ügyfelet vonz, mint a fizetett keresőhirdetés
47%
A vásárlók 47%-a 3-5 tartalmat néz meg, mielőtt kapcsolatba lépne egy értékesítési képviselővel
55%
A marketingszakemberek 55% -a szerint a blogtartalom létrehozása a legfontosabb inbound marketing prioritás
96%
A B2B vásárlók 96%-a több tartalmat szeretne fogyasztani az iparág vezetőitől

Többet nyújtunk a tartalommarketingnél

A hatékony tartalommarketing stratégia csak a digitális marketing egyik eleme. Ha szeretné látni a digitális marketing tevékenységeinek eredményességét, akkor a tartalommarketingnél többre lesz szüksége.

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Érdeklődőszerzés és értékesítés-növelés

Gyűjtsön olyan minőségi érdeklődőket, akik nagyobb valószínűséggel válnak az ügyfeleivé.

Márkaismertség növelés

Márkaismertség növelés

Legyen megtalálható a potenciális ügyfelek számára és erősítse márkatudatosságukat.

Növelje online ismertségét

Növelje online ismertségét

Tegye a vásárlóit hűségessé a márkája iránt - legyenek a rajongói.

Fejlesszen hatékony weboldalt

Fejlesszen hatékony weboldalt

Alakítsa webhelyét leadszerző gépezetté vállalkozása számára.

Vegye fel a kapcsolatot az egyik WSI szakértőnkkel

Adja meg elérhetőségét, hogy az egyik WSI digitális marketing szakértőnk fel tudja keresni egy Önnek megfelelő időpontban egy gyors egyeztetésre.

Várjuk a beszélgetést!

Julio-Vieira-Profile-Picture
"A WSI-al való partnerségünk során új ígéretes módszereket használtak a cégünk értékesítésére. Ma statisztikákkal és pontosabb adatokkal dolgozunk, és rájöttünk, hogy a digitális tér alapvető fontosságú ahhoz, hogy a Clinica da Mama vezető pozícióba kerüljön az egyre telítettebb piacon."
Julio Cesar Vieira dos Santos - Clinica da Mama, Tulajdonos.

Beszéljünk a tartalommarketingről

Bezárás WSI Close Icon

Látogatás: United States?

Lehet, hogy érdekel a fizetés

www.wsiworld.com

Den har samma információk tárolása a WSI-ből és a színes színekből, amelyek a digitális jelölőnégyzetekkel foglalkoznak, és a férfiak információkat tartalmazzák a régióban.

WSI in the World